tvåtusennio

Hur många gånger har man inte fått det här kedjebrevet, och grejen är att det stämmer så himla väl.


Allt medan vi blir äldre
lär vi oss att vissa personer som vi aldrig trodde skulle strunta i oss, helt säkert gör just det. Ditt hjärta kommer att brista troligen mer än en gång och det blir bara svårare för varje gång att lappa ihop det. Även du själv kommer att krossa hjärtan, men kom då ihåg hur det kändes när ditt eget gick i bitar.

Så: ta många foton, skratta för mycket och älska som att du aldrig blivit sårad. För varje minut som går förlorar du en bit av ditt eget liv, så lev medan du kan.





Ska snart åka upp till Sara, imorgon åker jag till Romme med hennes familj för att åka snowboard och förmodligen också frysa ihjäl. På återseende, hoppas..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får mig att få ångest över att jag e så feg :P

2009-01-05 @ 19:47:54
Postat av: emma

jag tycker om dig

2009-01-06 @ 20:11:57
URL: http://ettparstrumpor.blogg.se/
Postat av: kajsa

fick d där för första ggn ida, d stämmer väldigt bra! man ska även tala om för folk att man tycker om dom ofta, o inte ta d för givet, så; jag tycker väldigt mkt om dig stasse!

2009-01-07 @ 17:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0