studiedag

Jag kan typ ligga framför Mtv i flera timmar o bara stirra på musikvideos, min stora passion i livet , HAHA!

Kom hem halv 1 igår, hann frya ihjäl tre gånger innan jag äntligen kom till Handen, gick och la mig och sov till 10 då väckarklockan väckte mig. En riktig myskväll blev det iaf :).

Okej, dagens planer.
- Skriva bok recession på spanska, på en spanska bok. (Hjälp någon?!?!)
- Skriva klart hälsouppgiften, skicka in båda uppgifterna.
- Åka in till stan, gå på Benjamin Buttom (premiär idag om jag inte har fel?)

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHAHA, benjamin buttom! xP

2009-01-16 @ 12:14:53
Postat av: anastasia

men oj så roligt din tönt :P dina skriv skills ska man inte ens tala om;)<3

2009-01-16 @ 12:50:42
Postat av: Johanna, gammal vän

Jaha, inte komma till fredrika och hälsa på dina gamla vänner, buuhuuu :(

2009-01-16 @ 12:54:51
URL: http://alltomjohanna.devote.se
Postat av: emma

:( att ni kunde svika mig sådär... men jag har 3 frågor;

1: varför har du väckarklocka på en ledig dag?

2: varför ringer den klockan 10?!

3: varför kommenterar du inte på min blogg.

Var god svara på min blogg!

2009-01-17 @ 14:21:11
URL: http://misslidigno.blogg.se/
Postat av: sofia

men emma sluta tvinga alla kommentera på din blogg!!!

2009-01-17 @ 17:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0