Jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans!

Har haft fullt upp den här veckan, så skyller dålig uppdatering på det. Igår var det öppet hus på vår älskade Ksg, jag gick guide med Sofia och sen kom Jonna med Elise och Jenni. Trevligt! Tog en fika med dom på Espresso house, eller ja... vi tog en fika från 7eleven och importerade den dit, haha! Kändes så back-to-brandbergen, och jag kom på hur mycket jag saknar Stora G och allt allt från då... Menmen, livet rullar på . Matte prov imorgon, höhöh är det enda jag har att säga. 

Nästa vecka tar jag förhoppningsvis bort min äckel tandställning, snällasnälla Akbar!

Kommentarer
Postat av: fanny

saknar er också! får ta och hälsa på brandbergen snart kanske?

ha det bra! <3

2009-01-23 @ 08:53:04
URL: http://fannysjogren.blogg.se/
Postat av: anastasia

fanny vi kommer typ inte ses i helgen :( omg, en vecka utan dig!:P

2009-01-23 @ 14:07:01
URL: http://aanastasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0