I need you right now

Min långa helg är slut, buhuuuhu! Haha, visste ni att måndag är den populäraste dagen att begå självmord på?
Ingen självmord här inte, jag längtar faktiskt imorgon! Få träffa ksg sötisarna och sen New Style på kvällen.

Jag och Lina sov över hos Fanny igår, det blev en kväll med massa äta-äta och planering! Åh vi är så bra på att planera, sämre på att agera.. :P Hoppas det blir den planerade valborgen iaf!
Idag gick jag igenom alla saker i mitt rum, slänge 80% och packade min första flyttningslåda.
Adjö den materlialistiska delen av mitt liv? Jag är förvånad över mig själv som lyckades slänga massa Anastasia&Sara minnen utan att känna ett hugg i hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh, anastasia! sexy mama!

2009-01-18 @ 22:00:34
Postat av: Anonym

ooh, anastasia! sexy mama!

2009-01-18 @ 22:00:35
Postat av: Johanna

Konfirmation... hihihi ^^

2009-01-19 @ 21:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0