Hej

Idag har jag inte tagit ett enda steg utanför mitt hus, tror inte nån skulle vilja se mig i mitt tillstånd alltså! Det var verkligen länge sen jag var hemma en hel dag och idag kunde jag vara det utan att få ångest, tack vädret, tack infektionen.

Igår var trevligt, festen var kanske inte en "fest" men ja, det blev rätt sent i alla fall, tog sista 7an hem, så kvart i 3 kunde jag lägga mig i min efterlängtade säg. Kvällen höjpunkt var definitivt resan hem då jag lärde känna coolaste Christian!

Vad gör Ksg's SP1B klockan 2 en måndags eftermiddag? Ja exakt, har 2 timmar spanska. Vad gör jag? Jag har tandläkare, mm ibland är jag bara allt för bra!:D

puss

Kommentarer
Postat av: sofia

himla akabar att ha tandläkarbesök med dig på spanskan!

2009-01-25 @ 19:40:06
URL: http://alotlikemee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0