Torsdag.

Ojojoj, dålig uppdatering från min sida, har inte skrivit på en vecka nästan. Menmen´, jag har mina skäl. Demokratiprojektet drog igång i början av veckan och sen dess har schemas varit fullspäckat asså, och ja sen så har jag danserna, tennisen och teatern efter skolan. Har helt enkelt inte hunnit, but now I'm back hahah. :D

Imorgon är det fredag! Jag har knappt hunnit längta och så vips- snart är det helg igen. I luuuuv it!! :)

Hahahaha, jag kan ärligt talat inte påstå att jag har tråkigt i skolan, inte ens på Evas samhällslektioner, Mikaela (facebook) slår allt !!xD :
 
raderat----


Kommentarer
Postat av: sandra

va roligt att du har det bra i skolan :P puss ha en härlig helg :D

2008-09-25 @ 22:38:21
URL: http://damore.blogg.se/
Postat av: anastasia

haha det kanske låter tråkigt om mani nte har sett eva men aa :) du med <<3333

2008-09-26 @ 08:37:14
URL: http://aanastasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0