Tisdag

Heej!!

Jag tycker synd om mig själv som inte har några kläder. Jag har inget att sätta på mig tills imorgon jag har inget att välja mellan. Och jag kan inte åka till Sara och våldgästa hennes garderob för hon är inte hemma... buhuu.

Idag var ännu en skön skoldag :). Vi var i biblioteket och sen hade vi idrott, samhällskunskap och film i aulan. Fick reda på att vi bara kommer ha ett idrottspass per vecka och sen ska vi ha typ idrottsdagböcker eller något där man ska skriva vad man tränar på fritiden. En riktigt braig sak är att vi får friskis&svettis träningskort som gäller på alla f&s ställen så då kan jag börja gå på yoga med Linus och Johannus :).

Ähhm.. Justja, afrikandansen igår? Skitrolig!!! Fast just nu har jag träningsverk på udda ställen (missuppfatta inte:P)



  Sommaren är sluttt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hoppas det :) Hur går det för dig? Förresten, har du msn så kan vi skriva där istället för här? :P

2008-09-02 @ 21:03:52
URL: http://alicorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0