om du lämnar mig nu

Torsdag eftermiddag. Ska alldeles strax åka på tennis, har inte spelat sen... usa. Och då spelade jag mot brorsan, typ motstånd på nivå 1! :P Det ska bli skönt att få spela igen :).

Nu har lektionerna i skolan dragit igång. Än så länge har vi haft samhällskunskap, historia, matte och engelska. Snart börjar alltså vardan med skola, läxor och höst men just nu luktar det helg, haha.

Igår efter skolan träffade jag Agnes och Fanny, vi åkte till Axelsberg och åt middag där och så, myyys! Så himla kul att träffa Agnes igen, som kom hem från NY igår. Tänk vad mycket hon har hunnit se och uppleva på bara några dagar. Hon har liksom hunnit till usa framotillbaka. Känns koonstigt.

Nu funkar också den här lilla datorn hemma hos mig :). Måste gå nu, hur har eran dag varit?


Så här mycket gjorde vi p engelskan idag :P



Kommentarer
Postat av: sandra

men gud va skönt ni värkar ha i skolan , och nu börjar era vanliga lektioner liksom haha , vi har redan massa läxor :S ha en bra kväll <3

2008-09-04 @ 17:39:40
URL: http://damore.blogg.se/
Postat av: anastasia

skönt har det varit.. men det känns som vi kommer få as mkt att göra snart.. o jag oorkar inte:(

2008-09-04 @ 19:36:41
URL: http://aanastasia.blogg.se/
Postat av: kajsa

o där sitter jag, ensam i bakgrunden, för att ni inte ville sitta brevid mig ^^

2008-09-04 @ 21:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0