Lördag!

Godmorgon Godmorgon!

Idag är det lördag och jag vaknade typ kvart över 11. Inte bra. Igår hade jag bara en mysig hemmakväll, kollade på film med mamma och Hasse, kände att det var länge sen så det var nog dags, hehe.

Efter skolan träffade jag, som vanligt, Fanny. Vi åkte först hem till henne och fikade lite och så sen åkte vi in till stan igen och shoppade. Det vart inte så myket eftersom jag nuförtiden heter Spara, men jag köpte i alla fall en skit mysig lila kofta! :)

Idag ska jag först till handen senare ikväll ska ajg förmodligen träffa Anna och David inne i stan. Vi får se vad vi hittar på, men jag har som vanligt mina fabulous idéer ;).

Det var allt för mig, vi hörs säkert efter att jag har varit i handen. Puussss.



Kommentarer
Postat av: fanny

fett fina bilder! <3

2008-09-06 @ 15:35:49
URL: http://fannysjogren.blogg.se/
Postat av: Maria

Jättefina bilder, ser verkligen ut som en modell

2008-09-06 @ 22:41:46
Postat av: sandra

shit vilka fina bilder :)

2008-09-07 @ 18:05:05
URL: http://damore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0