läktarförsäljning

Eftersom bussen inte går än hinner jag berätta en grej till... Kommer ni ihåg att jag var på jobb intervju i globen typ för 2 veckor sen?? Aah, jag har fått svar nu och jag fick såklart inte jobbet. Det klart jag blev besviken, för det verkade vara det perfekta extra jobbet: nära OCH kul. Och så skulle jag få in pengar till nästa sommarens resa... Nu måste jag hitta ett annat jobb annars kommer jag inte kunna åka.. :(

Ingen läktarörsäljning för min del alltså men ett jätte stort grattis till Agnes som fick jobbet!! :D



 

 

Tack för din medverkan på våra rekryteringsdagar.

 

På Global Eatertainment arbetar vi främst på kvällar och helger. Då du är 15 år får du enligt Arbetsmiljöverket inte arbeta senare än kl 20.00. Därför kan vi i nuläget inte erbjuda dig arbete hos oss. Hör gärna av dig igen när du fyllt 16 år.

 

 

Varma hälsningar | Lina Bernmark

Kommentarer
Postat av: sandra

va tråkigt att du inte fick jobbet :( men du hittar säkert ett annat bra jobb :)

2008-09-04 @ 17:41:45
URL: http://damore.blogg.se/
Postat av: Agnes

Tack :)

Du får det nog när du är 16 för du är så motiverad till såna saker som ska göra där och du är SOCIAL, i maj får du söka igen ;)

Puss

2008-09-04 @ 22:40:12
URL: http://aggness.blogg.se/
Postat av: anastasia

åh jag hoppas verkligen det går då ... :( men dåå går det inte förrän nästa höst..

2008-09-05 @ 19:22:44
URL: http://aanastasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0