Just Dancee!

Hejhej!

Har inte så mycket att berätta. Skaffade bibliotekskort idag, fick mer plugg, mötte upp Lina och Agnes vid Agnes skola runt tre tiden. Fikade på Wayne's, delade fika med Lina. Dom har typ godaste morotskakan dära, loove! Senare kom också Johanna utrustad med snyggaste outfiten ;) . Jag stannade inte så länge, kom hem strax efter 6.

Imorgon slutar vi tidigt, direkt efter lunch klockan 12 :) . Vill köpa "min" adidas väska. Sen ska jag kanske hem till Lina och "kolla" på italienaren. Haha, det är en utbytesstundent som bor där. Lina och Johanna påstår att han är fett skum men jag får väl ta och dra mina egna åsikter efter att jag har träffat honom (om han ens är hemma, haha!)

Jag önskar jag kunde ta en snabb weekend resa till Dallas, bara för att shoppa billigtbilligtsnyggt och fylla min garderob med stora och långa koftor i höstens alla färger, grått, lila, senapsgult, grönt. Och ett par röda strumbyxor... Snart är det dagt att köpa vinterstövlar. Har spanat in ett par på nilson, pappa har till och med skänkt en slant så jag får köpa ett par ordentliga för en gångs skull. Ibland är han bara det bästa! :)

Ska se idol om en halvtimme, sen läsa några kapitel ur snabba cash, ta en imovane och somna snabbt. Hur har eran dag varit?



God Kvällish, puss.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha fett cool bild :P va skönt att du slutar efter lunch imorgon, själv slutar man 3 :S ha det bra kram <3

2008-09-11 @ 21:51:15
URL: http://damore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0