Jag skrattar, jag ler men sorgen i mitt hjärta är det ingen som ser.

Tja brorssooor!!

Idag var jag på ledarutbilningen från klockan 9 till 4. Det var verkligen skit kul fast riiiktigt jobbigt i slutet eftersom det man kan säga att det nästan vart bråk i vår grupp, haha. Eller dålig stämning kanske låter mer rätt. Menmen, sånt händer. :) Fick lära känna en del nya människor idag, dom flesta från min skolas a-klass. Helskön är dom, speciellt min ordförande-kompis Helin som jag ska jobba tillsammans med under hela projektet, yeey! :D
Och så lärde jag känna en jätte gullig Gabbe där också :) .

Det enda negativa var väl att vi missade skoldagen och två av Cecilias lektioner. Fick ett sms av henne och hon skrev att vi som missade historian får göra nån uppgift imorgon för att ta igen allt. Och så jag fått tilbaka källkritiken... Hömhöm asså.

Imorgon har vi värsta kort dag, tänkte kanske träna med Steffy, Johanna och Co. efter skolan. Sen får jag väl se vad som händer. Har som vanligt läxor över helgen... Imorgon kommer inte Sofia vara i skolan, buhuuu! (:P) Hoppas hon får det bra i Örebro eller ja, dit hon nu ska.

Det var allt för mig, hoppas ni alla därute har haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: sandra

fan va brun :o va skön att du har kort dag imorgon :P det har inte jag :S

det är så ruttet att man har läxor över helgen !!! kram ha det bra

2008-09-18 @ 22:01:44
URL: http://damore.blogg.se/
Postat av: Agnes

Dina fötter är helt kolsvarta!!

Vi måste träffas snart!

Puss <3

2008-09-19 @ 10:52:19
URL: http://aggness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0