Helgslut. Veckoslut.

Det som jag trodde skulle bli en skit seg och tråkig helg med en massa plugg, visade sig att bli så mycket roligare! I fredags efter skolan träffade jag Fanny och Johanna. Jag var inne på Fannys skola för första gången och jag hann tillochmed vara social med nån kille från Bromma som satt utanför skolan och väntade. Senare på kvällen följde jag med Kajsa på fest i Jakobsberg. Det var jätte kul, fast lite skumt i början haha. Ingen av oss tog med sig kamera så jag har inga bilder från den kvällen...

Igår var jag med Anna och statspojken David i stan. Vi åt middag där och sen gick vi till ett café och kaosade där. Eller Anna och David kaosade jag var hel-lugn som vanligt, haha ;p. Nej men dom är så älskade! Kul att träffas igen. Jag och Anna planerade lite om att åka på kryssning en helg, det vore så kul!

Idag har jag försökt plugga. Gjorde klart engelskan o historian fast sen när jag lät mamma läsa igenom min historia sa hon att jag skulle göra om allt för att det tydligen inte var bra. Jag hade liksom kämpat as mycket så jag blev sur och ja, nu sitter jag och skriver det häär... Månste typ laga middag idag ockå. Och imorgon har jag mina två danser. Kommer hem sent alltså, hinner inte med nånting. Känner att jag har för mycket på g och ändå blir inget gjort. Blä. Min helg har iaf varit bäst!
Hejdå :)


                                                                       (  Brist på bilder på den här datorn.)

Kommentarer
Postat av: sandra

va roligt att du har haft en bra helg. Själv har jag nästan bara spelat matcher och pluggat.... mindre kul :/ ha det bra kram <3

2008-09-14 @ 21:11:57
URL: http://damore.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Fredan va rolig :) glad att du följde me, annars hade d där skumma i början varit ännu skummare ^^<3

2008-09-14 @ 21:51:57
Postat av: Agnes

Va blont ditt hår var på bilden!

Puss <3

2008-09-14 @ 22:37:27
URL: http://aggness.blogg.se/
Postat av: anastasia

svar till sandra: ja det var det verkligen!! :D rligaste helgen på länge faktiskt :D hihi, jag harförsökt kommentera dinblogg as många gånger men de funkar inte från den här datorn.



svar till kasjsa: tack för att jag fick följa med, önskar vi kunde stanna längre!! :)



svar till agnes: det va när jag precis som kom kroatien så det va väldigt solblekt :) fast har världens utväxt nu, jobbig!

2008-09-15 @ 12:05:30
URL: http://aanastasia.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-15 @ 12:08:59
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Anna

Heheh statspojken David:P

2008-09-15 @ 12:59:20
Postat av: anastasia

haha eller hur, han borde döpas om! :P



taack kajsa för att ja fick följa meed det va skit kul!!! :D(L)

2008-09-16 @ 16:25:47
URL: http://aanastasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0