"Han åkte runt i Sverige"

Yo brorssan!

Kom precis hem från stan, slutade tidigt, fikade med Agnes, Lina och Johanna på Wayne's (som vanligt haha).
Jag dog i skolan idag, hade en jätte rolig svenska lektion. Man skulle läsa upp nyheter och jag vet inte vad som hände men jag kunde bara inte sluta skratta när Steffy läste om sin mygga. Bara jag kollade på henne började jag as garva!!

Ska på träning om en halvtimme, har världens träningsverk efter danserna igår. Jag känner mig som en gammal tant som inte kan böja mej ner och som har hela ryggen full av muskelknutar, men det är det värt eftersom träningen vaar så himla rolig igår. Efter terminen kommer KSG tjejerna bli jungle queens asså, haha:D.

Nej måste börja runda av nu, ska bli så kul med tennis idag för idag kommer Anna (förra gången somnade hon (?!!?!?) )

Hejdåååååååååå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0