Gold is blinding, don't you see?

Äntligen, då menar jag Ä N T L I G E N klar med den jobbigaste historia läxan någonsin! Ärligt talat tog det inte särskilt lång tid, däremot tog den mycket från min hjärna som faktiskt var tvungen att tänka till 100%. Historia och framförallt Källkritiks-skit är inte till för Anastasior. :)

Ikväll blir jag nog tvungen att dra en Imovane. Ska få av mamma, har inte sovit på tre nätter typ. Känner mig inte ett dugg trött men fan vad jag är snurrig i hjärnan. Kopplar extra segt. Äter kanske tillochmed extra segt, vi hann fika på rasten idag. Kände mig inte seg men fick några kommentarer angående det, haha :) .

Imorgon är värsta sköna dagen, 2 lektioner och mentor. Slutar tidigt. Ska träffa Lina men förhoppningsvis fler, Agnes och Johanna om dom kan? Känns som 100 år sen trots att det har gått mindre än en vecka.

Vi har börjat planera för insparkningsutklädnader, folk kom med massa roliga idéer på luncher. Eller jag tyckte iaf dom var sjuka men ja var ju som sagt snurrig. Vi får se vad det blir. Helst nåt gruppigt. :P


Kommentarer
Postat av: Agnes

Mm, kul. Tror att jag kan, vet dock inte riktigt när jag slutar tror vid 4...

Men vi kan ju höras <3

2008-09-10 @ 19:42:34
URL: http://aggness.blogg.se/
Postat av: sandra

vilken fin bild :) ha en bra kväll <3 kram

2008-09-10 @ 22:07:23
URL: http://damore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0