Fredag-

Fredag, fett skönt, veckan har gått fort. Jag har knappt hunnit vara hemma. Har haft fullt upp efter skolan hela veckan, det sliter seriöst på en. Idag efter skolan gymmade jag me några kompisar sen kom Anna och vi gick runt på stan i x antal timmar, det är hur mycket folk som helst på stan en fredag eftermiddag. Kändes nästan befriande att komma hem till svartbäcken , haha :) .

Idag hade vi typ sovmorgon men jag och Kajsa vart duktiga och kom till skolan i rätt så god tid iaf, fast det vart inte så mycket pluggande från vår del, haha :) .

Trodde jag hade planer inför helgen, men ja.. dom ändrades så nu har jag typ inget. Jag får se om jag hinner träffa Agnes och Lina ikväll, hoppas :) .

Kollade nyss hur nästa veckans schema ser ut, jag dööör. Det är projektstart och vi slutar mycket senare varje dag. Ska försöka koppla bort skolan ett tag nu, hoppas ni har haft det bra idag. Loove ut till er.


     bilder from longtimeago

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0