Congratz Bro!!

Idag fyller min bror, tro det eller ej, faktiskt 17 år. Eftersom jag är en sån super-snäll syster följde jag med honom och delade ut reklam idag. Området var typ skit stort! Sen så har jag inte gjort så mycket mer den här söndagen, jag bakade en Key Lime Pie och så har jag läst snabba cash.

Igår vart inte riktigt som planerat heller, jag åkte till Handen två gånger varav jag en gång träffade Anna. Vi skippade David och åkte aldrig in till stan. Det regnade as mycket och sen så kunde Anna ändå inte stanna där så länge så ja.. kändes bara onödigt. Jag hoppas jag får träffa dom nästa helg då ;).  Jag åt middag hemma sen åkte jag till Lina och hängde med henne och Johanna några timmar. På hemvägen träffade jag Rebecka.. hmm, let's not even talk about it såattsäga.

                            Tänk att jag har levt med den här människan i över 15 år. Omgomg! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

skit söta bilder ;) har hört att den där boken ska vara bra, vad tycker du ?

2008-09-07 @ 18:06:31
URL: http://damore.blogg.se/
Postat av: fanny

du e så hunla söt på den bilden när ni spelar piano :)

på de andra också såklart

puss

2008-09-08 @ 16:07:46
URL: http://fannysjogren.blogg.se/
Postat av: anastasia

jag har bara läst en femtedel... den är redan bra tycker jag men alla säger att allt typ händer i slutet.. :D läs den o du får tid!!



ahahaha aaa ser heelt gaalen ut!! :P

2008-09-09 @ 12:00:16
URL: http://aanastasia.blogg.se/
Postat av: johanna

OMG JAG DÖR VA KUL DU E XD

2008-09-09 @ 13:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0