Var femte budgetkrona betalar skador i vården

Fredag vart inte riktigt som planerat. Tills slut var det bara jag, Sofia och Emma kvar samtidigt som Fanny bjöd mig på fest och mamma undrade om vi skulle ha myskväll eftersom Hasse ska bort ikväll.
Jag kunde verkligen inte bestämma mig för vad jag ville, för jag ville ju göra allt... Det slutade i alla fall med att jag hoppade på 809an och for hem. Tror jag hinner äta middag och umgås med mamma och sen möta upp Fanny i stan. Förhoppningsvis blir det myskväll hos Emma imorgon. Usch jag känner mig så ond!

Jag hann med lite shopping idag också :D, hittade en kappa som jag ska köpa nästa vecka och sen köpte jag två BHsar och ett par spetstrumbyxor, jätte söta!

Juste, jag vet inte om ni har hört det men i skolan pratade vi om att det kommer komma en uppföljare till SATC filmen nångång efter nästa sommar! Kul, jag älskar tjejerna!


xoxo

Kommentarer
Postat av: johanna

helloooo. :)

kolla min blogg, du har blivit utmanad!

http://strulan.webblogg.se/2008/november/challenge.html <3

2008-11-07 @ 18:55:32
Postat av: gadjet

vilken skola går du i?

2008-11-07 @ 23:40:36
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0