"Utskotts-nerd"

Imorse begav jag mig till Skanstulll för en intensiv heldag med det centrala miljöutskottet. Under dagen skrev vi en alldeles ny motion som vi kommer ha med på , så kallade, plenarsessionen nästa fredag. Trots att dagen var lång (åkte från Skanstull vid 5!) så var dagen faktiskt väldigt lyckad, jag tycker vi kom bra överrens, diskusionerna flöt på väldigt bra och min utskottsgrupp var väldigt rolig. Nu gäller det bara att läsa på inför det slutliga! :D

Nåt som va fettl irriterande var att min buss krockade med en bil när jag var på väg hem så vi stod på samma ställe i typ 40 minuter så jag, som redan var försenad till träningen, blev ännu mer försenad = ingen träning. Haha!

Idag är det förresten val i USA! Jätte spännande tycker jag, precis som Emma sa, detta är verkligen historiskt!
Fast jag tror inte jag kommer följa valet, det är ju nästan självklart vem som kommer att vinna. Tycker ni inte?



Lite kul att det både var ungdomsparlamentet idag och presidentvalet. (haha eller kanske inte x))

Kommentarer
Postat av: sofia

Ja shiet va spännande! men du kan ju kolla på slutspurten imorrn när du äter frukost! ;)

jag ringer och väcker dej, lovar!

men vi ses imorrn babe, och checka in mitt första inlägg på nya bloggen om en stund!! Do not miss!

höhö B)

2008-11-04 @ 19:43:49
URL: http://ettparstrumpor.blogg.se/
Postat av: anastasia

haha du kanske inte har klurat ut blogg systemet än för ditt inlägg finns inte! :P haha, jag är eran trognaste läsare, trust me ;)



ses imorgon! (ÄNTLIGEN! :D) <3

2008-11-04 @ 20:05:10
URL: http://aanastasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0