STUDIEDAG!!

Godmorgon alla fans! (citat från källan www.johannamakinen.blogg.se 06-11-08)

Jag vet inte vad ni tycker, men Jag tycker att (efter torr- shampo) så är studiedagar den allra bästa uppfinning som finns! Finns det något bättre än en ledig dag mitt under arbetsveckan? En vecka med två helger? Näe :) . När jag blir statsminister kommer jag att se till att alla gymnasielever får MINST 3 studiedagar/termin. Så hörrni, rösta på mig sen ;) !

Nu har räknat 3 sidor matte, jag känner mig jätte duktig- ekvationer är faktiskt väldigt kul!

Snart ska jag hoppa in i duschen för att sen möta upp Sofia i Haninge centrum. Som jag nämde tidigare blir det myskväll hos henne ikväll, wiii! :D

Ha det bra och jag hoppas ni är lika glada som jag idag!
xoxoxo


Kommentarer
Postat av: emma

shit, referst o citat-tekniken har satt sina spår;)

2008-11-08 @ 15:38:25
URL: http://ettparstrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0