KsG idag

Idag stod jag på gymnasiemässan med sötisarna Rebecca och Emma. Ja, om 93 generationen kan beskrivas med ett enda ord är det fjortisvarning. Big time fjortisvarning. Trots att det var jätte jobbigt att stå och man fick jätte ont i ryggen så var det kul. Jag träffade en del som jag inte har träffat på evigheeeter. Och Emma och Becca were haunting snyggingar, de fanns det faktiskt gott om. Trots att de är 93or.

Slutliga plenarsessionen i stadshuset är imorgon! Kul Kul Kul!! :D
På kvällen är det fest. I Haninge (Skönt!!!) Gud vad det behövs efter en sån här tuff vecka.

Nej nu måste jag läsa motioner. Puss på er alla. Speciellt Sofia som är så underbar!





Kommentarer
Postat av: sofia

Ååå, sötnos <3 saknar dej!

2008-11-13 @ 20:26:38
URL: http://ettparstrumpor.blogg.se/
Postat av: emma

haha, ja snyggingar såg man lite här o var;D ooh, gulle-snutte-killen i soffan:P!<3

du är bästbäst

2008-11-14 @ 20:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0