:)

Hej alla glada tomtegubbar där ute i snö-slasket!

Det börjar lukta ljusare tider. För en del av mina vänner: Love is in the air. För dom som inte har hittat lite kärlek såhär i slutet av November så är det ändå snart jul-stöks-time! Trots att jag tycker att julen är överskattad så kan jag inte låta bli att erkänna att det är super mys med snö, julbak och julbelysning! Och vad är inte det bästa med jul om inte Lov? Och sedan Nyår? Hallelujah säger jag bara! :D

Fast än så länge vet jag inte vad jag ska göra på nyår, jag är i alla fall fast besluten om att den ska firas med vänner och vackra klänningar! Jag vet att både Sofia och Rebecca snart har investerat i en nyårsklänning/kjol. Men ni andra, har ni några planer? :)

Jag längtar grymt mycket till på fredag. Här får ni se mitt fredags-schema:

8.30-12.00 Skola
12.00-14.30 Gym eller en runda på stan ( förmodligen en runda på stan höhö, har tränat myckat den här veckan, faktiskt!)
14.30-15.00 Massage vid Fridhemsplan, -Tack mamma du är bäst!!!
15.15 Utvecklingssamtal
ca. 19.00- xx.xx STORA G MIDDAG NOVEMBER hos Johanna!!! Åh jag längtar mest! Bara tanken på Maria, Agnes och resten får hela mig att le av lycka. Det var så länge sen nu! :)

Nu, tengo que pluggo. As usual.

Krami!!

P.s Jag skickar härmed en November puss och massa kramar från mig till Emma som sitter hemma på Lidingö. Jag älskar dig och du är sötast!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Skönt med massage!!



Weeee, stora G, längtar efter dig så jag vet inte vad :) <3<3<3<3

2008-11-25 @ 22:30:44
URL: http://aggness.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2008-11-25 @ 22:40:09
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: emma

åh!<3 jag älskar dig med hjärtat!

pusspuss<3

2008-11-26 @ 14:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0