challenge

Jag blev utmanad av Johanna M

7 sanningar:
Jag älskar verkligen mat, så gott som all mat också. Mmm! Food is good!
Jag blir jätte lätt rastlös och känner att jag måste göra någonting hela tiden annars får jag panik.
Jag har sömnproblem.
Av alla städer som jag har besökt tycker jag att Stockholm är den absolut vackraste.
Jag älskar att läsa och tycker att biblioteket is the place, haha.
Jag är helt beroende av att ha med mig min mobil överallt. Glömmer jag mobilen hemma är dagen förstörd.
Jag dricker minst 4 koppar te varje dag.

De regler som gäller är:
Länka till den person som utmanade dig och glöm inte bort att lägga in dessa regler i ditt inlägg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana 7 personer i slutet av inlägget genom att länka till deras sidor. Låt personerna veta att de har blivit utmanade genom att kommentera på deras bloggar.

Jag utmanar Johanna Ekholm, Agnes, Fanny, Sandra, Nadja, Mikaela och Linn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0