Sommarkäänslor!! :)



Jag satt i köket, i lugn och ro, och pluggade. Bara för det så måste stora, arga Hasse komma in och störa och tjata om att jag inte hjälper till med nånting. Men hallå? Jag pluggar? Och för att störa mig ännu mer så börjar han slänga och skramla med alla kastruller och muttra för sig själv att  "du gör aldrig mer än vad du behöver".
Så istället för att sitta i köket och göra klart mitt arbete så har han gjort så att inte ens har lust att göra nånting mer. Jätte kul, tack för att du är så glad. Tacktack -.-!!


Förresten, nån annan som har fått världens sommarkänslor? Jag tänkte på det idag när jag Gick till skolan, hur det luktade sommar. Jag och en kompis upptäckte också hur stora och blommiga buskarna utanför F-laget har blivit. Och hela svartbäcken ser ut som en enda stor sommar-trädgård. Det är så fint och jag blir så glad!


569842-26



                                        Knappt två veckor kvar och sen är det sommarlov! Längtar ni inte liiite? :D

Kommentarer
Postat av: johanna

JAG LÄNGTAR SÅ OTROLIGT MYCKET!

2008-05-26 @ 19:27:40
URL: http://makemusicnotmissiles.blogg.se
Postat av: larsson...

jag har fått lite sommarkänslor :D man blir så mkt gladare av fint väder :D

2008-05-26 @ 19:29:34
Postat av: Agnes

jag läntar så mycket jag med xD!!!

2008-05-26 @ 22:04:35
URL: http://aggness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0