Måndish

Tjululu! :)

Idag har varit en otroligt skön måndag, vi började 10, skoldan gick väldigt snabbt och vi hade rätt kul på lektionerna, haha. Vi hade även tävling och idag var det Johanna som stod för den. Man skulle göra mål i basketkorgen och den som först gjorde två mål vann. Haha, vi skjöt typ 7 (!!!) gånger var innan någon träffade och den duktiga vinnaren vart Anna! Gratttiiiis! :)

Nu när jag skrev Anna kom jag på att tänka på min andra Anna, det känns som det var jätte länge sen vi sågs- å jag saknar dig jätte mycket! <3

Idag är det ju måndag och egentligen skulle jag laga mat idag men eftersom mammas ryska gäster är här så slipper jag. Yeey! :)

Jag hoppas Johanna kan hjälpa mig med designen senare idag, fast i för sig så måste jag göra So arbetet ( och säkert hon också).




569842-25



Måste plugga, ses! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst var det en ganska bra tävling :D? Klart jag hjälper dig, om du pallar sen... Du måste bara tänka hur du vill ha det ;)

2008-05-26 @ 18:00:46
URL: http://makemusicnotmissiles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0