Konsert, Fredrika Bremer

Hej alla glada!

Idag är det sista avsnittet av Andra Avenyn, avsnitt 103! Jag ångrar mig faktiskt att jag började följa serien, har nämligen räknat ut att jag har sett typ 90 avsnitt och därmed spenderat 45 timmar (!!!!!) av mitt liv på att kolla på det!
Usch så sorgligt asså!

569842-18


Haha, i alla fall, så kommer jag inte kunna se det idag, för jag ska på E-lagets konsert tillsammans med
My Dear Sister Sara. Efter det blir det en mysig filmkväll hos henne!  :) <3

Vad ska ni göra idag?

Ha det så bra! :)

Kommentarer
Postat av: fanny

shit är det så många timmar asså? omg, det låter helt hysteriskt... men det är ju trots allt lite sorgligt att det är sista avsnittet idag, plus att vi missar det!

2008-05-20 @ 17:04:30
URL: http://fannysjogren.blogg.se
Postat av: Olga

livet är för kort för att slösa det på sopor. Jag är glad att du insåg det.

2008-05-22 @ 13:14:50
Postat av: anastasia

vadå sopor?! snacka inte skit om andra avenyn!

:P

2008-05-22 @ 18:53:25
URL: http://aanastasia.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha det är INTE sopor:P Jag saknar det lite, speciellet på måndagarna för då har man inget att göra:P därför sitter jag här:P Men det är sjukt att man tittat på det i nästan 45 tim:O

2008-06-02 @ 20:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0