fredaggg

Idag har varit en riktig skitdag. Mådde dåligt hela dagen, jag kände att jag bara ville låsa in mig själv nånstans, störde mig på alla.
Hatar skolan och matte provet gick skit. Gjorde typ två uppgifter??
Efter skolan var jag med Sara vilket var dagens roligaste :) Sara var glad idag, och när hon är glad får hon mig alltid att skratta. Haha tack!! <3 :D

Mammas barndomskompisar från Ryssland har kommit, det betyder att en helg med god mat och massa ryska väntar på mej :)

Juste idag hade vi vår andra tävling i skolan, det var Maria som stod för tävlingen och den lyckliga vinnaren vart Johanna, haha :) Undra vad hon hittar på tills på måndag? Ledtråd? (A)

Nu ska Sara skjutsa hem mig, får se vad vi hittar på ikväll .

Har eran dag varit bättre än min?


//anastasius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0