Sista skoldagen

Godenmorgen!

Nu är sista skoldagen här. Jag vet att jag låter tjatig, men nu är det faktiskt sistasista skoldagen i Brandbergsskolan, och det konstiga är att jag inte känner nånting. Jag är inte ledsen, inte glad, inte lättad...
Hmm, det kanske kommer imorgon på skolavslutningen? Imorgon ska vi också spela på avslutningen, PINSAMT!! Och inte vilken låt som helst, utan Pirates of Caribbean! Åh! Aja, det sköna är att vi efter det slutar brandbergsskolan och slipper återvända dit någonsin. På kvällen ska klassen typ till Tyresta eller så ska vi köra laserdome.

Nu måste jag borsta tänderna, jag vet inte när jag hinner skriva nästa gång eftersom det är på mycket nu idag och imorgon, men nästa gång kommer ett inlägg med många bilder. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: johanna

Svar: du vet att jag älskar dig med Anastasia, och jag kommer aldrig glömma dig, jag kommer spamma dig i sommar :D!

2008-06-11 @ 14:52:32
URL: http://makemusicnotmissiles.blogg.se/
Postat av: Lina

Du vet när du sa att andra halvan av tuggummi paketet skulle ta mycket längre tid att ta slut? Iaf det är så nu för nu har jag ingen att dela den med:(

Det blev inte så pinsamt att spela iaf:P

Jag saknar alla redan<3 Hoppas du har et bra i USA:)

2008-06-12 @ 17:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0