Onsdag

Hej alla som ser det här!

Idag träffade jag Laura, Gustav och hans kompis. Hmm, det var ju lite som det var...  hahaha  >.<

Efteråt träffade jag mamma och så gick vi runt lite på stan, jag köpte en ny kjol för 98 kr på h&m.

Det känns som om dagen har varit jätte lång, jag har hunnit  göra massa olika saker och åkt fram och tillbaka. Mitt huvud exploderar snart och jag vill bara dränka min mobil, den är så störande! Den stör mig hela tiden känns det som och den ger mig huvudvärk. Datorn ger mig också huvudvärk, det strålar! Allt bara surrar och det känns som om min hjärna endast består utav elektricitet som flyter runt i någon vätska. Nu ska jag stänga av både datorn och mobilen hela kvällen och bara vara, som grottmänniskorna för länge sen. Vad skönt dom måste ha haft det, ingen skola, inget jobb, inga bilar, inga datorer eller elektroniska grejer överhuvudtaget.


Jag känner mig jätte skum och förvirrad, kan nån ta mig tillbaka till stenåldern??

569842-54

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag följer gärna med dig tillbaka i tiden

2008-06-04 @ 23:06:17
URL: http://aggness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0