Jag står på mina ben från morgon till kväll

Goddag!

Det var ett tag sen jag skrev sist men jag kan snabbt berätta att i torsdags var jag och mina kompisar i stan och firade Annas 16-årsdag, lite i efterskott men ändå.  Vi körde laserdome och efter det fikade vi, åt och åkte till Djurgården. Jag tog en massa foton hela dan och min och Agnes kameror fick battlea lite, haha!

   

Innan laserdome hängde jag lite med Fanny och Agnes, vi åt choklad och Ben&Jerry's tills vi mådde illa!

                                                                                                               

                                                                                                                  Grattis Anna! <3
     
 
  

Jag tog (som vanligt) jätte många foton på Agnes, hon är så himla fin, jag önskarönskarönskar att jag såg ut som henne!


Fredag till lördag var jag på Dalarö hos Fanny med några kompisar, till största dels var det kul, men jag vet inte riktigt- ibland var stämningen lite sådär, eller hur? Jag hoppas verkligen vi kan ta och njuta av våra "sista" dagar istället?

Farmor och farfar från Finland är här den här helgen, så jag ska ta umgås lite med dom. Hur har eran helg varit?

Kommentarer
Postat av: Agnes

Va gullig du är. Tack!

2008-06-08 @ 17:51:58
URL: http://aggness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0