Invigning av Ben&Jerry's

Hejhej!

Idag invigde jag min Ben&Jerry's sommar med att kopa 4 sma och gulliga Ben&Jerry's glasspaket. Jag valde att borja med 4 smaker som redan finns i Sverige.





(Jag kunde inte lata bli att kopa mina favoriter Strawberry Cheesecake och Cookie Dough, men nasta gang ska ni fa se nara helt nya smaker! )

Strawberry Cheesecake: Far 5 solar av 5. I love it!
Chocolate Fudge Brownie: Medelstark 4a. Smakar valdigt mycket choklad vilket jag tycker e supergott men jag tror att om man koper en stor bagare sa kommer det latt att bli for mycket!
Cherry Garcia: I did not like it. 1 av 5. Jag gillar inte "falsk" korsbarssmak. Usch. Det positiva var de goda chokladbitarna som kompenserade smaken. :)
Cookie Dough: Svag femma. God, men trakig. Enformig typ.


Aja, kande mig lite trakig idag, men nasta gang ska jag kopa nat helt nytt! :)

Kommentarer
Postat av: Fanny & Agnes

men anastasia, du skulle ju inte äta ben and jerrys sa du ju.

Postat av: anastasia

(A)

2008-06-13 @ 18:53:08
URL: http://aanastasia.blogg.se/
Postat av: Lina

Åt du alla på en dag:P

Men nu vet jag vad jag ska köpa iaf:) cheesecake låter fortfarande som min favorit:)

2008-06-16 @ 22:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0