Hemma from San Antonio

Helt arligt talat, sen jag kom hit har jag inte haft lust att blogga alls. Det kanns lite trakigt, jag som alskar att skriva.
Och jag har massor att beratta, men jag orkar aldrig skriva. Jag laser fortfarande andras bloggar nastan varje dag, men nar det kommer till min egen... :P

Ah, jag hoppas i alla fall att "skrivsuget" kommer tillbaka nar jag kommer hem igen. Fast nar jag kommer hem ska jag till Kroatien men efter Kroatien. :)

    

        Hahahahahahaha, How Cute?





Som avslutning vill jag skicka tusen1000 kramar och Ben&Jerry's glassar till min modell-Agnes som jag saknar jatte mycket, jag hoppas du far en bra sommar och jag langtar till augusti da jag far traffa dig och stora g igen! :)<3


/anastasia


Kommentarer
Postat av: Agnes

Tak!!!<3 vi syns i augusti, har redan börjat räkna ner dagarna!

2008-06-26 @ 14:17:25
URL: http://aggness.blogg.se/
Postat av: Maria

hejsan va kul att läsa allt på din blogg på en gång, för jag har ju inte varit hemma och kunnat läsa den men längtar till du kommer hem så får vi i stora G träffas

saknar dig puss

2008-07-04 @ 13:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0