Hello Sunshine

Hej alla sommarglada!

Den bästa helgen på länge är snart slut. Vad kan bli bättre än en underbar, varm och solig dag med sina bästa vänner och en fet picknick-korg på en fabulous plats?
Ja, jag vet inte!

569842-43




Hela helgen har jag spenderat hemma hos Fanny i Axelsberg med några kompisar. Igår var vi på långholmen hela dagen, kollade på marathon och hade picknick med Fannys supermysiga familj :) . Önskar att min vore lite mer lik hennes.

Hela helgen har Johanna varit min modell, eller som hon kallar det- offer, så hälften av alla 200 bilder som jag tog är på Johanna, haha.



Tack för en underbar helg, jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: johanna

haha jobbig du e -.- bara bilder på mig :P! Men jag kan vara din modell när du vill.. jag ställer upp ;)

2008-06-02 @ 08:32:04
URL: http://makemusicnotmissiles.blogg.se
Postat av: anastasia

haha, du kallar ju det offer , men tack :)

2008-06-02 @ 20:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0