Fredag

Hi!

Idag har varit en skum dag. Jag har varit hemma hos nagra och kollat pa film, typ.
Pratade antligen med Sara idag ocksa, jag saknar dig mer an vad jag saknar nan annan just nu!

Imorgon ska jag och Chiquita Banana till Debra, ska bli kul att traffa henne igen! Det blir bio, shopping och hanging by den gamla poolen, haha. Vi ska sova dar, sa jag kommer tillbaka pa lordag. Sen sa rakade Stacey bjuda hem hela tvillingarnas familj pa middag ocksa, sa det e det som vantar nar vi kommer hem fran Debra. :P

Aah, juste! Imorgon e det midsommar. Har firar man det inte, men jag hoppas att alla ni i Sverige far det riktigt kul och jag hoppas det blir fint vader dar borta. Det var lange sen jag fick uppleva midsommar, men hade jag varit dar just nu, hade jag velat fira det med Agnes och Fanny for ni e bast pa jorden! :)






Hur har eran dag varit? /anastasia

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hade du varit i Sverige hade du fått fira det med oss!!!

2008-06-22 @ 23:45:45
URL: http://aggness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0