Bella Vida

Tjoho!

Vi bor nu i ett omrade som kallas Bella Vida, det ligger sa gott som mitt i ingenstans. Bella Vida e ett stoort omrade som ligger pa typ en stor gofbana. Det e valdigt mysigt och fint faktiskt :) Det finns fem poolareas dar det finns folk i alla aldrar. Undra om man lar kanna nan... Pa lordag ska vi iallafall traffa en familj som bor har nanstans och dom har tre barn i var alder, traffade en av dom idag. Alla husen har ser valdigt likadana ut och idag har jag fotat lite, har ska ni fa se, (dom 2 forsta bilderna e det som syns fran var baksida.



Asso jag tog en massa bilder men det e strul med datorerna har sa jag kan bara ladda upp nagra, och sa far man vanta as lange hela tiden. 

                          

Kommentarer
Postat av: Lina

Men av det man ser ser det ju jätte fint ut ju:) jag hade nästan tänkt mig det lite så där:P Hoppas du blir vän med dem ni ska hem till:) saknar dig<3

2008-06-16 @ 22:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0