Avslutningsbal imorgon!

Hejsan!

Vet ni vad jag ska göra på onsdag? Åka till my dear father i USA. Inget kommer att bli sig likt och jag åker dit med blandade känslor. Jag vet inte riktigt vad jag tycker och tänker och var jag står. Allt kommer att vara nytt och helt annorlunda men jag hoppas att det blir kul.

Idag hade jag stor-gräl med en kompis, att det alltid ska va så nu på sistone? Jag fattar inte vad du vill av mig egentligen, vad ska jag göra? Räcker jag inte som jag är, för det har jag alltid annars gjort? Snälla jag ber dig, bli dig själv igen, jag orkar inte mer! Det du håller på med är så töntigt att det inte är sant,


Imorgon är det avslutningsbal! Nikita har varnat mig för att inte ha för höga förväntningar, så det jag ser fram emot mest av allt är förberedelserna hemma hos Maria :) , alla kommer att bli såå fina!
Imorgon är det sista dagen tillsammans med klassen, buhuu. Kommer sakna 9f
mycket.


                                             
                                        Jag fick inte bilden större utan att den blev suddig, men här har ni oss i alla fall, 9f.


Kommentarer
Postat av: Agnes

sista dagen!! neeej!!

2008-06-08 @ 23:04:08
URL: http://aggness.blogg.se/
Postat av: cissi

oj! det e SJUKT. så sista dagen e här nu?!

2008-06-09 @ 07:51:53
Postat av: anastasia

ja och ändå känner jag inget än! :O

2008-06-09 @ 09:01:44
URL: http://aanastasia.blogg.se/
Postat av: Fanny

miihihiihi , längtar tills vi tar spexfoto xP förresten , du har inte fått ngn ledtråd vad det gäller din present ;



Enligt agnes är du nästan besatt av detta x)



mihihihihi , ''döden är nära'' låter läskigt :P

2008-06-09 @ 19:22:09
URL: http://lillaany.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha, längtar tills man får hela spexfoto katalogen så man får se allas foton i ett lite större format ^^!

2008-06-11 @ 12:03:16
URL: http://lillad.blogg.se/
Postat av: Sara

Förlåt anastasia..

jag lever inte utan dig!

o jag ska ändra på mej tills du kmr hem :)

älskar dig syster ;)

2008-06-11 @ 13:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0