Whats up with Anna Halfar?!

She is gone. Jag har inte traffat henne sen... typ April? Grejen e att jag inte ens har hort nat fran henne. Jag har ringt nara ganger, skrivit ? Hon har inte varit inne pa msn eller facebook?
Det forsta jag ska ska gora nar jag kommer hem e att fa tag pa Dig!

Jag kan inte tanka mig att vi var i Polen tillsammans forra sommaren,det kanns som om det var fleraflera ar sen. Jag saknar dig! Om du ser detta maste du hora av dej immediately.
Idag spenderade jag ( som vanligt soliga och varma) dagen vid poolen med 3 monster (inklusive Nikita) och en tvilling.

Vad har ni gjort idag? :)

 jag far sana har lappar- Hela Tiden?! :P

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad söta som skickar lappar till dig:) blir du inte jätte glad när du ser dem? :)<3<3

2008-07-07 @ 22:37:44
Postat av: anastasia

haha jo da, men jag far sana lappar hela tiden, sen far jag massa surprises och sa foljer dom efter mig o brakar om vem som ska sitta bredvid mej o grejer, hahaha

2008-07-08 @ 05:01:26
URL: http://aanastasia.blogg.se/
Postat av: Anna

Joo jag finns, jag är bara ibland lite svår att få tag i:P Sådan e jag.

2008-08-04 @ 23:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0