Full house sa att saga?

Visste ni att Ben&Jerry's gjorde sorbet? Trots att jag inte gillar sorbet var jag bara tvungen att smaka deras och den visade sig vara riiiktigt god! Inte nog med det, jag valde att vara nyttig med sorben som e fat free och Phish food som e en light variant.                                                      
                                                                                    En stark 4a till dom bada! :))



Idag gjorde jag nat riktigt onodigt oxo. Suck. Angrar verkligen det. Och barnen didn't behave to night, sa jag far inte leka med dom imorgon. "/ :P

Jag kollade precis igenom mina inkop hittills. 2 angerkop som bestar av 2 klanningar.

Jag onskar jag kunde stanna langre, minst 1 vecka till. Det finns sa manga affarer jag inte har hunnit besoka och sa mycket jag inte har hunnit kopa. Och en del andra saker jag skulle vilja hinna gora oxo... Tiden har bara flygit ivag, det beror sakert pa att vi har rest sa mycket. Menmen?

/anastasiiaaaaa

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0