...

Hola amigos!


Nu e jag hemma och det tog en evighet for mig att kolla igenom alla bilder som jag har tagit. Jag tog mer an 400 bilder pa ingenting, eller asso pa olika saker och utsikter och grejer (asso bilder utan manniskor). Sen sa e det svara for mig att valja ut vilka bilder jag ska lagga ut pa bloggen. Jag gillar inte att lagga ut bilder pa mig sjalv (som ni kanske redan har markt). En bild liksom, och jag kanner mig som ett superego, aven fast det e min blogg? Andra bloggare lagger ju bara ut en massa bilder pa sig sjalva varje sekund men anda...
Superintressant? :P

Jag spenderade iaf en harlig vecka i Mexico, det vart mest sol, bad och mat. Pa dom bilderna som jag har lagt ut ser vadret jatte gratt ut men det var soligt varje dag men det regnade varje natt. Tror jag.

Idag traffade vi ocksa Staceys barn for forsta gangen. Kennedy och Tayler- as gulliga. Fast inte nar dom ska sova.
O M G!



/anastasia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0