YeSterday!

Juste, glömde berätta om igår. :)

Jag åkte till Johanna runt 4 tiden (!!!!!!!) och till middag åt vi nyttigt nog, pannkakor med sylt och Ben&Jerry's. Det var skiit gott!  Jag är jätte sugen på det just nu.. mmm!

Senare på kvällen åkte vi och hämtade Lina ( och annat smått och gott )  från hennes jobb. Sen åkte vi in till stan och "kollade" på nattbio. Jag tror vi störde mest faktiskt :P, filmen hette typ En motorcykels dagok, fattade aldrig vad den handlade om så vi stannade inte särskilt länge. Det var i alla fall en kaos kväll, Johanna hade en flaska i sin väska som gick sönder så allt vart blött och hennes mobil gick sönder och lalala.




Nu ska jag åka till Johanna! Hej dååå! :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0