Torsdag

Tog den här från Sandras (Maria och Agnes kompis) blogg. Bara för att jag har tråkigt :P


Hatar du mer än 3 personer?
Haha, det gör jag säkert! ;P

Har du någon gång försökt ta ditt liv?
Nee, borde jag?

Hur många hus har du bott i?
2, tror jag.

Vilken är din favoritglass?
Åh! Jag gillar så mycket glass!

Vilka är dina favoritskor?
Mina vita som pappa slängde :P

Har du fällt krokben för någon?
Ja... vem har inte?

Vilket var det värsta ämnet den här terminen?
Värsta vet jag inte, men spanska var tråkigast.

Vilket var ditt favoritämne den här terminen?
Rast? :P

Äger du en Britney Spears CD?
Japp ^^

Har du någonsin spytt bland folk?
Nej.

Säg något du alltid tänker på?
Allt typ :P

Vilken musik tycker du bäst om?
Blandat.

Vilket stjärntecken är du?
Oxen.

Vilken tid föddes du?
12.nånting

Vilken är den pinsammaste CDn du äger?
Jag tycker inte CDn kan vara pinsamma? :P

Vilka är dina favoritfärger?
Jag gillar alla färger men på olika grejer liksom

Sommar eller vinter?
Helt klart sommar!! :D

Vår eller höst?
Vår (då är det ju snart sommar) :D

Pepsi eller Sprite?
Pepsi.

Var är ditt andra hem?
Dallas, usa.

Har du någonsin örfilat någon?
Haha ja, för ofta! :P

Har du dåliga betyg?
Det tycker jag inte :P

Vad var ditt första husdjur?
Undulat.

Vilken är din favoritfrukost?
Vet inte, gillar inte frukost :P Men te eller choklad typ?

Vapen?
Ja, överallt!

Vad gjorde du igårkväll?
Hängde hos Lina (A)

Var reste du senast?
Kroatien.

Har du kallat din lärare för mamma?
Jätte många gånger, speciellt Anna Mossberg...

Vad är dina smeknamn?
Hm, finns fortfarande vissa som kallar mig Stasy eller Stasia :P

Kännner du någon som heter Berta?
Nej.

Röker?
24/7

Äger du en diamantring?
JAAA.

Färgar du ditt hår?
Ibland.

McDonald's eller Max?
McDonald's. fast  bara dom i Sverige.

Är du mörkrädd?
Ibland :P

Har du någonsin ätit lim=?
Haha nejnejnej.

Har du e webbcam?
Jao.

vad har du på dig just nu?
 Linne och trosor och handduk ^^

Vad lyssnar du på just nu?
musik :P

vad är klockan när du svarar på detta?
23:38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0