TGI Friday! :D

Yeey! Äntligen fredag. Ikväll blir det kräftskiva, ska bli så kul att träffa alla tillsammans igen!
Skolan känns jätte bra nu, jag trivs verkligen. :) Idag hade vår projektgrupp vår första eximination och det gick faktiskt bra. På måndag får vi äntligen våra efterlängtade datorer, ska bli så kul. Haha, vadå `jag låter som värsta materialisten?´.

Idag åkte Agnes till NY  (jag vill också!!!). Hoppas hon får det bra, jag saknar henne redan! :P Kommer inte träffas förräns på onsdag eller senare.

Aja måste fixa. Hoppas ni fåren bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så jätte mkt för kräftorna och allt:) så fint du gjort det, jag kände mig så taskig att åka när du inte måde bra:(jag hoppas verkligen att du blir frisk:)

2008-08-30 @ 14:00:35
Postat av: anastasia

känn inte så! jag va bara lite förkyld o det va första gången jag gjorde nåt typ så det var väl på tiden! :P

2008-08-30 @ 16:08:49
URL: http://aanastasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0