Söndag

Idag har jag, trots min förkylning, varit i stan med Fanny, Johanna och Lina. Det var mest Fanny som shoppade fast jag köpte ett par skor och ansiktsrengöring. Skorna ska jag lämna tillbaks imorgon, när jag kom hem upptäckte jag att dom faktiskt är alldeles för festliga och det var inte meningen att jag skulle ha dom till såna tillfällen. Asså tänk vad blind man kan vara när man står där i affären o ba "åååh så snygga" och så kommer man hem och öppnar lådan o ba "NAT, vad tänkte jag på?"!

Ibland är det skönt att ha en ärlig mamma här hemma också. Hon säger exakt vad hon tycker och trots att det oftast är hur pissigt som helst, så är det ibland det bästa som finns- en riktigt ärlig åsikt.

Vi pratade även om resan idag ( jag, Johanna och Lina) och en sak ska jag säga er- vi är verkligen INTE överrens.


 Ha det bra, kraaam..

Kommentarer
Postat av: sandra

haha jag hatar när det blir så , när man köper nått och sen ba: nej , varför köpte jag det här haha !

ha det bra puss

2008-08-31 @ 21:23:33
URL: http://damore.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej, någon av oss är ju så himla dryg o ska absolut driva med mig för att jag föreslår billiga länder. Ska inte lägga mig i den diskussionen mer, för du blir bara arg.

2008-08-31 @ 21:54:12
Postat av: anastasia

jo jag blir skit sur, fetemegasuperjävla arg. jo men vi åker till rumänien då. det blir jätte myyysigt, längtar redan!!!

2008-09-01 @ 09:50:20
URL: http://aanastasia.blogg.se/
Postat av: Lina

Måst ni va så alvarliga det är ju ändå ett år kvar:P, vi kan kolla de var och en vill:) jag ååker med på det mesta:) längtar sssåå:)

2008-09-01 @ 16:02:13
Postat av: anastasia

du har rätt. vi får ta det lite lugnare faktiskt :P men hittat jag inget sommarjobb får/kan inte jag åka! :(

2008-09-02 @ 16:50:30
URL: http://aanastasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0