Ny dag, ny vecka.

Hej bloggen och alla ni som sitter där bakom dator-skärmen :)

Idag har jag inte gjort mycket mer än varit med Maria, Agnes och Fanny. Jag cyklade till och med dit. :P Vi spelade det suupergamla supermario spelet och snackade mest om gymnasiet. Det känns så skönt att både Agnes och Fanny ska börja någonstans där dom inte känner nån, då kan vi vara nervösa tillsammans liksom, haha.

Det där supermario spelet var i alla fall jätte kul! Påminde mig om gamla tider, haha jag måste nog också erkänna att jag var lite väl inne i spelet vissa stunder som när Agnes skulle döda bomerang-gubben, (haha förlåt!!)

Kul var det i alla fall att bara för en litenliten stund, känna sig liten igen. Som jag redan har nämt så mår jag inte särskilt bra just nu, men varje gång jag träffar mina kompisar eller är med nån så mår jag så mycket bättre. Då hinner inte mina tankar ifatt mig, då behöver jag bara tänka på det som sker just då, inget annat.

Jag förstår inte ens mig själv när jag är ensam.



Hittade bilder från jagvetintevad. Nån konsert antar jag.

Kommentarer
Postat av: Agnes

haha, det gör inget blev inte ens arg, lite smått stressad bara ;)



Jag förstår hur du känner, och har det ofta så, det är verkligen jobbigt och jag mår dåligt av att höra andra ha det för jag vet själv hur jobbigt det är.



Men vi alla får träffas mycket och ha kul så att det blir bra <3



Älskar dig

2008-08-12 @ 06:46:15
URL: http://aggness.blogg.se/
Postat av: anastasia

jag älskar dej agnes. jag vet det är som om man inte kan styra sin hjärna , min hjärna är ond mot mig känner jag...

2008-08-14 @ 15:06:57
URL: http://aanastasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0