MARIA GOES 16!!

Idag är ingen vanlig dag, nej, för Idag är det Marias FÖDELSEDAG!!! :D

Ett jätte stort grattis till Maria, som är en av dom underbaraste människor jag känner. Jag har aldrig fattat hur du kan va så snäll, trevlig och omtänksam mot alla, verkligen alla (och jag komemr förmodligen att aldrig kunna fatta det heller:P) Jag önskar jag kunde få lite av det från dig, för du har det i överflöd, haha! :)
   Jag hoppas att du förblir den Maria jag känner, föralltid.  Jag kommer ihåg när jag sov över hos Johanna för inte så länge sen och vi pratade om att : Tänk så skulle nån annans hjärna ta över Maria och förstöra henne. Typ, göra massa tatueringar och piercingar och klippa håret konstigt och färga det till nån läskig färg och sen göra massa saker som våran Maria aldrig skulle göra... Vi båda ba: shiiit, vad läskigt och så kommer jag ihåg att jag fick värsta gåshud när jag tänkte på vad som skulle hända om Du försvann. Du har lyst upp många tråkiga, gråa dagar i Brandbergsskolan bara av att finnas där.

Aja jag önskar dig en jätte bra födelsedag och jag älskar dig. :) <33



Bilder från barnkalaset i söndags :P


Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad fint skrivet:) du har rätt i allt du sagt:)

2008-08-20 @ 19:37:41
Postat av: Maria

Åååå va gulligt, vad glad jag blir. Jag tycker att vi ska ta och byta lite av våra liv och sånt för hela du är underbar och skulle gärna vara mer som du:)

älskar dig

2008-08-21 @ 19:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0