Kaos #1

Hejhej!

Har precis kommit hem från Lina, vi har firat våran Maria i lite förskott :) Text och bilder från det kommer imorgon tror jag. Orkar inte ta fram kameran :P .

Igår var jag med Lina och Johanna, surprise huh?, vi gick runt i stan, pimpade våra skor och åt ( såklart :P ). Asså jag älskar mat mest på hela jorden tror jag .Middag åt jag hemma.

Sen åkte jag, Lina och Jonna in till stan och där träffade vi massa annat folk. Bland annat fick Agnes RMKs nummer ^^. Haha det vart en hel-lyckad kväll!! :D Jag kom hem med ett  stort leende på läpparna.



Här ser ni Johannas skor som hon målade själv, (mina vill ni inte se, dom heter Katastrof)!

 Rubriken säger ju kaos #1 & det är mitt, Johannas och Linas efternamn. Allt vi gör blir till kaos. Varje dag. Så gott som allt. Jag har så sjukt kul med er i alla fall.  <333

God  Niiiitt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kaoset gör ju bara roligare även fast man blir lite trött ibland :P

2008-08-18 @ 19:14:29
Postat av: anastasia

haha vi gör ju alltid kul av situationen ;)

2008-08-18 @ 22:19:24
URL: http://aanastasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0