I find it hard to love you.


Har valt ett par fina, men ack så tråkiga bilder från Kroatien. Kändes tvunget.




Hahaha, jag var faktiskt inte sur. :P

Spenderade hela kvällen och natten och halva dagen hos Saras moster idag. Eller mostern var inte där men i hennes hus var vi. La mig typ fyra och vaknade 11. En evighet efter det cyklade vi till Haninge centrum. Så himla länge sen jag var där, haha. Köpte lite smått & gott också.

Imorgon ska jag äntligen träffa Stora G. Yeeey! Har saknat er så! Förmodligen är det jag som har saknar Oss mest. :)

Ha en bra kväll, ska gå upp till Sara nu.

P.s Som om ingenting, Har jag en vän mindre nu, det var totalt henens val, not mitt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad brun du har blivit!! fast det är ju du alltid:)

2008-08-04 @ 23:58:54
Postat av: Anonym

Svar: Okej :) jag ska gå foto^^

2008-08-05 @ 03:10:09
Postat av: anastasia

sen försvinner det ju på några dagar också :P

2008-08-11 @ 10:37:39
URL: http://aanastasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0