Äntligen Hemma!!

Hej bloggen!

För tillfället mår jag Super, jag är Äntligen hemma och denna gången för gott. Haha nej men nu är jag i alla fall i Sverige resten av sommaren.

Kroatien var väldigt fint men jag blev uttråkad redan första veckan, sån är jag. Vi bodde på samanlagt tre olika öar och ett ställe på fastlandet. En av öarna var väl lite sisådär skabbig, som tur var stannade vi bara där tre dagar.

Jag har också hunnit vara magsjuk i tre äckligt långa och hemska dagar. Jag hade migrän och var magsjuk och jag vart så dålig att jag typ slut bara bajsade blod en hel dag. Haha, intressant fakta.

Här är i alla fall min favorit-outfit. Både skorna och klänningen kommer från mammas feta garderob.


Idag ska jag spendera natten hos min lillasyster. Har saknat henne såååååå mycket! Love.

Kommentarer
Postat av: Johanna

FY FAN VA SNYGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D <3

2008-08-02 @ 20:30:07
URL: http://makemusicnotmissiles.blogg.se/
Postat av: Lina

Gu vad snygg:) du ser ut som en model:)

2008-08-07 @ 10:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0