080808...

... var det i 08 igår. En heldag på stan för min, Linas och Johannas del. Först var vi  med på det otroligt sjukt roliga vattenkriget, där vi träffade en del roliga människor. Sen åt vi middag och träffade resten av gänget och drog mest runt på stan. En sjukt kul dag tycker jag. Klockan 2 på natten bakade vi skummaste havrekakan hos Lina.

Idag var inte mycket tråkigare, jag träffade nämligen den efterlängtade Anna!! Vi strosade runt i Handen och pratade mest, som gamla goda tider alltså :) .

För första gången på riktigt länge ska jag äta middag hemma, efter det ska jag träffa Sara och hon ska få lära sig lite hyfs, haha, den tjejen needs it!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0